FAM OBEROENDE

FAM OBEROENDE
-

onsdag 1 oktober 2014

Investerat i kunskap

Har köpt ett antal svenska böcker om aktier och investering.
Köpte dem via Aktespararna
AntalISBNTitel



19789189212367BERNHARDSSON, JONAS:INVESTERA SOM MÄSTAR
19789189212435TORSSELL, JOHNNY:FRAMGÅNGSRIK AKTIEHANDE
19789189212473HASKEL, ANDERS:BLI GRYMT RIK PÅ AKTIER!

Läser f ö just nu Peter Lynch "One up on Wall street" som är riktigt bra.

Ekonomibloggar i all ära men känner att jag ska nu satsa på att lära mig lite mer vid sidan av marknadsbruset via "riktiga" böcker då jag tror att det ger mer kvalitet och lärdom per investerad timme.

Jag fortsätter att göra inlägg och kommer fortsätta glutta runt på andras bloggar eftersom det är svårt att sluta, särskilt de kvalitativa vilket jag inte räknar min egen (gör inga egna analyser - än).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar